torsdag 1 maj 2008

1 maj 2008!

Ja, tiden går så fort, valborg 2007 var vi några tjejer som satt hos Stephanie och grillade och hade det trevligt. Och jag kom ihåg att jag och Camilla cyklade dit tillsammans, och att vi delade på en flintastek :D Vädret var härligt, jag och Julia satt och sjöng med till The Arks vinnarlåt i meldodifestivalen!

Denna valborg spenderade jag tillsammans med "mina barn", måste erkänna att det kändes konstigt att komma dit igen, det var ju mitt hem för ett år. Många förändringar har skett, både på inredningen och barnen. Alla barn har blivit såå stora, PM, som var så liten för sin ålder förra året, har nu blivit mkt längre. Det var roligt, vi såg 2 filmer, Aladdin och sen när Anette lagt sig såg vi Mission Impossible, som jag inte fattade ett skit av. Vad handlar den filmen om egentligen? Nog för att jag sov delar av den, men skulle nog inte fattat nått annars heller. Konstig film iaf. Vi åt massa gott också, och jag lagade mat åt dom.
Lobo träffade jag också, men han har jag inte saknat så mkt :P

Idag har Linas föräldrar varit här, och hämtat en del packning, hon flyttar ju ut på tisdag :(
Sen så har jag åkt in till Oslo och hämtat mina pengar från Sv.föreningen, äntligen :) Fick inte ut hela depositionen, men mer än hälften iaf :)
Passade bra att jag fick dom pengarna plus barnvaktspengar, för hyran har ju betalats idag plus deposition för detta boende. Så nu känner jag mig som en fattiglapp.

Imorrn blir det jobb igen, är ju ledig idag, jobbar senvakt, men det ska nog gå bra. Är ju inte alls många barn som kommer, 9 st på båda småbarnsavdelningarna, vi brukar ju vara 24, så det ska bli kul. M sa att vi skulle bada :) Vi har ju en liten badbässäng inne, det ni!


Nu ska jag ta bussen till Emma, vi ska laga mat och se film eller nått annat skoj!

Ha det bra!

Inga kommentarer: