torsdag 5 mars 2009

Nu är det nära!

Ja, idag på jobbet så kom lilla A förbi en stund, medans hennes mamma o pappa var iväg på nått möte. Armen som hon har ont i använde hon inte så mkt, stackars liten. Men mamman sa att flickan själv tycker väldigt synd om sig själv, så hon spelar lite på det också, ibland har hon inga problem med att använda armen, men så ser hon att mamman ser på henne och genast får hon ont i armen! Lite sånt märkte man av idag, men man såg ju också att hon har ont, förhoppningsvis blir det bättre! Vi hade en mysig dag iaf, och på tisdag får vi alla hålla tummarna för att lilla A är frisk som en nötkärna ;)

Just nu sitter jag hos C2 i Lindeberg, vi har just övat på lite högskoleprov. Matte NOG delen hade jag 7 rätt av 22, alla chansningar utom 1! Och på svenska ORD delen hade jag 20 rätt av 40. Kommer jag få bra poäng på högskoleprovet eller inte? Jag vet nog svaret!! Haha.

Imorrn vid 05.30-tiden drar vi kosan till Gardemoen och 07.40 lyfter jag till Stockholm. 11.20 går flyget till Umeå och jag landar 12.20 i Umeå.
Så nu är det nära!!! :)

Grattis pappa på 50-årsdagen!
På lördag ska vi fira dig!!

Ha en bra helg alla!
Over and out/C1

Inga kommentarer: