söndag 22 mars 2009

Söndag.

Igår var det fest hos Carro och Martin i Lindeberg!
Jag och Frida åkte först till Anna, där vi käkade en god och enkel middag; toast!
Sen gick vi till tåget och åkte till Lilleström, där Carro hämtade oss :) Vi tog en tur förbi det berömda diket, återupplevde gamla minnen, haha!

Sen var det bara att korka upp och börja festandet!
Mkt trevlig fest, med roligt folk och bra musik (Jag var DJ!).
Sen en maxitaxi in till byen, men jag blev så ÅKSJUK att jag dessverre spydde i taxin. Hmm, blir kanske böter på 4000 kr för mig. Dumt eller vad? Men gjort är gjort, och jag håller tummarna för att jag slipper boten! 4000 kr är ungefär en resa till London i fem dagar med hotell för 2 pers. Så ja, det kommer svida ganska rejält i plånboken. Men som sagt.

Sen gick vi på Fridays, jag hade det mkt trevligt! ;)
Jag och Frida tog sista bussen hem och nu sitter jag här pigg och glad, med massa blåmärken överallt på hela kroppen. Undra vad som skedde igår egentligen?

Idag blir en lugn dag, kanske en promenad i det fina vädret. Men först ska vi baka bröd och sen blir det såklart Gossip Girl!

Ha det bra, ladda för en ny vecka nu!!

Som dom säger i Gossip Girl: XOXO!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack för igår carrosen, va så roligt!!... tror vi kan slippa boten.. mrtin ringde ju taxibolaget igår å pratade me dem! hoppas du har en trevlig bakfylledag=)

Anonym sa...

joo undrade just vems de glasögonen var!! haha

Anonym sa...

Hej sötnos! det var inte igår!
skulle bara säga fan va snygg blogg du har;) puss å kram