måndag 30 mars 2009

Sliten..

Ja, sliten är bara förnamnet. Efter en helg med högskoleprov, bära tunga väskor hela jävla tiden och fest så var man rätt sliten igår när man kom hem! Hp ska vi inte prata om, det var tungt och jobbigt. Jag trodde jag var flink, men ack så fel jag hade. Jaja. Orka bry sig?

På lördag efter provet drog vi till Lina i Majorna o festade där, sen efter många om o men blev det Gretas. Jag diggar det stället, inte precis så att man kan kolla på snygga killar, fanns en snygg kille, men han hånglade med en annan kille så det var ganska kört ;) Gretas är alltså ett uteställe för de som har olika läggningar hit o dit. En gaybar helt enkelt. Men musiken var det inge fel på. Schalgers hela tiden!! ;)

Fick min selvangivelse i fredags, deklarationen alltså. Det var skoj å se att jag får igen en hel massa pengar! Tusen takk!

Mkt att se framemot nu såhär i början på våren:
*Fest på fredag!!
*IKEA på lördag :D
*London nästa torsdag
*Perra kommer om 16 dagar!!

Sen är det snart sommar, grillning i Frognerparken. Och sena utekvällar! I like it a lot ;)

Näe snart dags att börja med maten!! Fiskpinnar och spenatsås is the shit!


1 kommentar:

Per sa...

Längtar!