torsdag 19 mars 2009

Suck.

Ja, jag vet, en förkylning är väl ingenting och nej det är inte synd om mig. Men, jag som aldrig förut varit sjuk, har nu haft förkylning 10000 gånger de senaste åren. Och det är inte skoj.
Imorse när jag vaknade kändes det bra, men nu när jag sitter här så kommer det onda i halsen tillbaka, huvudet spränger mer än någonsin och näsan rinner. Och jag har fått hosta, det har jag inte haft förut.
Okej, sista gången jag tjatade om min förkylning för denna gång, men Perra, du tycker lite synd om mig va??

Jag vill så gärna festa på lördag, så en förkylning ska inte stoppa mig. Men jag ska ta det vääääldigt lugnt, med tanke på högskoleprovet om en vecka.

Ändringen på jobbet blir att vi får en till vuxen, så vi blir 3 vuxna och 9 barn. Som förut.

Nu ska jag äta, sen duscha och sen se Gossip Girl o hoppas hoppas hoppas på att den dumma förkylningen försvinner snart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker synd om dig, Carro barri! Haru tagit det där som mamma brukar skicka till dig?

Anonym sa...

Krya på dej carrosen. så ses vi på lördag.. då är de fest! =) puss

Anonym sa...

http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2009&m=apr&d=16&h=21&mi=20&t=Pernilla-t55anl-4e55nder-t55till-t55Oslo&yn=Pernilla&c=re&mc=1

Gjorde den före du! looser

Anonym sa...

Länkade dig på min blogg ;)