tisdag 24 mars 2009

Synd om mig!

Haha, ja, jag tycker synd om mig själv.
Har fått nån slags utslag i ansiktet, så jag ser inte klok ut. Undrar vad det är, var på apoteket idag o dom visste inte, men jag fick nån salva iaf. Men det är liksom inne i munnen också, så jag vettefan!
Imorrn ska jag iaf göra nått som jag aldrig gjort förut under mina snart 2,5 år här i Norge. Jag ska ringa till min fastlege o höra om jag kan få komma dit på en liten koll. Kanske jag får svar på vad det är för nått jag har.
Typiskt att det kommer nu, när jag ska till Gbg o roa mig på fredag med C2 o Anna. Vad det nått mer vi skulle göra?? Ja just det, högskoleprovet, det hade jag totalt glömt bort :P

Jaja, förkyld har jag blivit igen. Orkar inte bry mig längre. Jag bara skiter i det.

Förresten, så roligt att prata med gamla vänner på msn! It made my day :)
Saknar alla hemma i Norrland! De få vänner jag har kvar!

NU ska jag se på HSM3! Ha!!

Hejdå!

1 kommentar:

Madde sa...

mej har du alltid kvar!:)