måndag 16 mars 2009

Snart smäller det!

Åhh, förkyld igen. Jag är verkligen så less på rinnande näsor och halsont plus huvudvärk. Inatt har jag inte sovit nått känns det som. Plus att jag igår skulle envisas med att se High School Musical 3 innan jag somnade, vilket resulterade i att jag inte kunde somna förrän 23. Vilket är väldigt sent för mig. Men det spelade ju ingen roll, jag kunde ju inte sova ändå.

Fick mail om högskoleprovet idag. Oj, det är snart dags! Har ganska mkt att leva upp till med tanke på hur bra min bror fick. Inte många som får högre betyg ;) Iofs så bryr sig nog inte måga i min familj hur det går, de är nog bara förvånade att jag överhuvudtaget ska göra det. Jag med, med tanke på att jag inte ens ska plugga i höst. Eller hur det nu var med den saken.
Jag har inte pluggat sen 31 januari. Alla som tror att jag får över 0,1 räcker upp en hand!
Kanske ska passa på att plugga nu medans jag är sjuk o inte orkar göra ngt annat på kvällarna. Fast, det finns så många andra viktigare saker, som blogg, sköta om min egen och läsa andras. Och TV. Haha, jag skulle se "Halv åtta hos mig" och gick till tv:n klockan 19. Säger ju allt om hur smart jag är. Sen 20.00 är det "Familjen Annorlunda". Så ikväll hinner jag tyvärr inte med ngt plugg, hur mkt jag än vill!!

Ipren, halstablett och té är det dags för nu!

Hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Räcker upp en hand!

Anonym sa...

fest hos mej på lördag kl halv 8a. utgång i Oslo. du är änmäld och den än bindande. ses på lördag. haha ps bäst för dejatt friskna till innan annars blir de en jobbigt natt. haha igen. klem