torsdag 22 maj 2008

Hadå!

Haha, hadå, så säger ett barn på barnehagen som har en svensk mamma o norsk pappa, en blandning av Ha de o Hej då :) Haha!

Känner mig som ett barn inför julafton. Imorrn gäller det, vi drar till Göteborg! Ihh, kommer bli kul, hoppas på bra väder med :)

Har inte börjat packa än, måste först o främst tvätta. :) Men det går snabbt :P
What to wear? Hmm, har ju tänkt shoppa lite nya sommarkläder i Götet, så alltför mkt ska jag inte ta med. O skor måste jag köpa, har inga fina alls :( O mina gympadojjor är sönder! :( O Sverige-tröja måste jag shoppa, inte att förglömma! Men inget godis, nehe, för jag har blivit nyttig o käkar endast morötter o bananer nuförtiden! Det är sant :)
Åhh, vad jag längtar efter mat, är så lat när det gäller mat, orkar inte så det blir mest fil o gröt, pasta ibland. Hoppas du inte läser detta moster ;)

Barnen på mitt dagis är så söta, en del kan inte säga mitt namn, så då blir det "Line" eller "Kaline" Aww, gulligt va? Önskar jag kunde sätta in gruppbilden på oss Blåbär, men det är ju ikke lov :(

Och sen så insåg jag idag att jag kommer gå back en hel massa i sommar. Kommer ju ha obetlad semester, min första semester ever btw, och bara göra av med massa pengar. Jaja, shit happens!
Ska bli så kul att komma hem. Till familjen o vara i stugan o mysa, o äta mammas mat. Oh yes, kan inte bli mkt bättre. O försöka träffa så många kompisar som möjligt, om nån fortfarande minns att jag existerar!
Sen kommer ju Emma o hälsar på mig när det är handlardagarna i Ånäset, var tvungen att ta det då, annars är det ju ganska dött i Ånäset :P Men det blir roligt, för henne med hoppas jag, få se Norrland, hon som inte varit längre norrut än Göteborg! Så kan det gå om man kommer från Skåne :P

Känner att jag hoppar väldigt mkt i min blogg, har som ingen struktur. Nu ska jag hoppa lite igen och skriva att jag ska skaffa en tatuering :D Eller jag vill det iaf. En ängel på höger axel. Måste bara hitta rätt motiv, ingen som är bra på att rita änglar?

Näe om man skulle ta o slänga i en tvätt o sen börja packa lite smått.
Måste ju hinna se Charlotte Perelli idag med, jobbigt att det börjar 21.00, brukar ju sova då :P

Jaja, ha en superbra helg, det ska jag, med betoning på super. Höhö!

Inga kommentarer: