torsdag 29 maj 2008

Vad är det för en dag?

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Jo det är ingen vanlig dag, för det är Perras födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA :)
17 år idag, minns det som igår när..jaa, när jag o brorsan mobbade dig och kallade dig för Fisheye. Haha!
Hoppas iaf att du får en bra födeledag lillstrumpan :)





Idag fick vi glass på jobbet, det är ju strejk här, så de flesta kommunala dagis o skolor är stängda. Så idag hade de tydligen städat ur en skola i närheten o hittat massa glass som var tvungen att ätas upp. Så de kom med en skottkärra full av glass till oss ;D Hallelulja-moment! :P

Sen var jag förbi på Elixia i Sandvika, Anna har ju fixat så att jag får träna gratis där i en vecka, skulle hämta mitt kort. O så klart ska dom börja tjata på att jag ska börja träna där. Skulle göra det, om det inte vore så satans dyrt. Man måste binda sig minst ett år, 629 kr i månaden, plus 199 kr första gången, sen 890 kr för anmälningsavgift, som iofs är gratis majmånad, men ändå. Tjena att jag ska börja träna där. Tacka vet jag Tenton på Mariehem :P
Men ska utnyttja att gå dit gratis, så ikväll blir det Qi gong, eller hur det nu stavas, med Anna. Typ som yoga. Jag är ju fortfarande förkyld, så det är nog bäst att ta det lugnt!

Imorrn blir det grillning hos Anna, förhoppningsvis! :)

Kos dere!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, käraste systeryster :]