lördag 31 maj 2008

Ida E Pettersson

Näe, har ju beställt nytt bankomatkort, och på det heter jag Ida E Pettersson. Men det gööör inget! :P
Snubben på banken sa att jag borde ringa till skattekontoret o ändra det, men det pallar jag inte. Ida E är ju snyggt, ikke sant? :)

Vaarmt ute, jag har blivit röd på armar och nacke, bara det blir brunt snart så är jag nöjd ;P

Pratade med mamma idag, haha, ganska roligt, då hon frågade vad jag gjorde sa jag att jag var på väg till Bekkestua för att handla alkohol.
-Jaha, ska ni supa ikväll? sa hon..haha, ofta hon tror att hon kan prata coolt :P

Men ja, ikväll blir det fest hos Anna, troligen sista gången vi kan festa ihop innan alla skiljs för sommaren :( Nästa lördag blir det nog Tusenfryd, men inte alla som kan då :(

Första juni imorrn, en vecka kvar till EM då :D YAY!!

Ha det bra!

Inga kommentarer: