fredag 2 maj 2008

Hej!

Idag har jag för första gången på 5 månader lagat riktig mat! Wihoo, bättre sent än aldrig. Annars har jag bara ätit pasta, nudlar o fil, men det är jag dödligt less på. Så idag efter jobbet for ja in på Rimi, hade redan planer på vad jag skulle äta, potatis, fisk av nått slag och grönsaker. Fisken var ganska dyr, så det fick bli det billigaste; fiskpinnar! Men det var gott!:) Så nu sitter jag här mätt och belåten och njuter av att det är helg, och snart Så ska det låta!

Imorrn om det är fint väder ska jag och Emma gå till Sandvika, och jag ska köpa klänningen som jag sånär köpte sist. Men nu ska jag ha den, om dom inte är slut förståss, skulle inte förvåna mig.

Jag och Viktoria hade tänkt se Stabekk-Rosenborg på söndag, men det fanns inga biljetter kvar, så det blir nog till att följa matchen på Becks :)

Snart måste jag bestämma mig om i sommar, hur och om jag ska hem. Kanske inte har sagt det att jag fått erbjudande om fast jobb på barnehagen, dvs inte gå via Adecco nå mer :) Kommer nog tacka ja, till december iaf, sen ska jag nog hem och plugga är min plan just nu, men det kan ju ändras fort. Känns skönt iaf att veta vad jag ska göra till hösten. Sen att jag blir fast anställd betyder ju mer klirr i kassan och det gillar vi skarpt :)
Men mitt kontrakt med Adecco går ut 30 juni och den nya terminen börjar 4 augusti, så det betyder ju att jag kan få ledigt hela juli. Men jag tror inte att jag har sån tur. Dom två sista veckorna i juli är bhg stängd, så då kommer jag ivf hem! Det blir morsomt, ikke sant Perra?

Boka biljetter till Göteborg måste vi också göra, 22 dagar kvar :) Partyparty!
På tal om Götet, stackars pappa som tränat inför Göteborgsvarvet har nu skadad sig så han kan inte springa, tycker synd om han, men han får väl heja på Patrik istället :)

Nu ska jag se på tv!!

Ha det på badet!

Inga kommentarer: