onsdag 28 maj 2008

Onsdag!

Back to work today. Trots min jobbiga förkylning. Men det gick ganska bra, var bara såå trött etter jobb, men det beror nog mkt på att det har varit varmt idag och att jag inte druckit mkt vann. Hm, man kan ju tro att jag, efter att ha jobbat i barnehage i snart 6 månader borde veta bättre vid det här laget än att bära vita kläder på jobb. Man blir skitig hur man än gör. Suck, bara hem å vaske!
Snart helg också, veckan har bara flugit iväg, inte så konstigt me tanke på att jag varit ledig i 2 dagar!
Grillning hos Anna på fredag, om vädret tillåter, verkar bli varmt, uppemot 30 grader här :)

Gräs! Vi har fått gräs nu på hela uteområdet i barnehagen, måste dock vänta 3 veckor til innan vi får va överallt. Jag längtar :)
Bränt mig på mina armar och ben har jag gjort idag, får väl skylla mig ensam :P

Hmm, vad mer kan jag berätta? Inget speciellt.

OTH 19.55, sen ska jag sooooova! Uppe me tuppen imorrn!

Have a nice evening! :D

Inga kommentarer: