onsdag 7 maj 2008

Lonely!

Igår flyttade Lina till Göteborg, så nu känns detta rum på 9 kvm stort :) Har spenderat de 2 senaste timmarna på att städa, sorterat alla mina papper, min garderob och möblerat om. Det var jobbigt.

Jag har blivit förkyld igen, näsan rinner och jag har konstant huvudvärk. Vädret är varmt, olidligt varmt nästan. 25 grader var det idag i skuggan och alla gick runt och svettades. Måste komma ihåg att dricka mer vatten! Och ta på solkräm, har bränt mig nu och jag vill inte bli lika röd nu som jag var vid denna tiden förra året!

Vet inte vad det är, känner mig nere, har plötlsigt fått hemlängtan, vill hem och krama min mamma. Och bråka med mina syskon, och lösa korsord med pappa (ehh, ofta vi har gjort det?).

Vi hade personalmöte igår i 4,5 h, så jag jobbade från 9.30-21.30. Kanske därför jag är så trött idag?

Ingen som vill komma o hälsa på mig? Har en rutig soffa här som är ledig och kjempekoselig!

Ska duscha, och sen blire nog till att se OTH!

Ha det på badet!

Jeg må huske å ta på solkrem!


Saknar min mamma och pappa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill hälsa på! saknar norge. ofta ;P men iaf dig! kämpa på! =)

Anonym sa...

kan förstå att d lilla rummet känns som ett slott nu! Saknar dina illa luktande smygisar å ditt snarkande!!