söndag 18 maj 2008

Snö, regn och kallt!

Ja, ungefär så kan man sammanfatta årets 17 maj. Dagen började med att jag vaknade av klockan halv nio, lagomt trött, kom hem halv fem på morgonen. Steg upp, bakfull, allmänt opepp och ser att det SNÖAR ute. Jaja, bara att ta på sig kläder, bättra på sminket och sen åka in till byen. Kallt var det, hade slutat snöa, men regnade desto mer. Så det var inte alls lika kul som förra året. Vi vinkade iaf till kungen och såg lite av tåget, sen satte vi oss på en restaurang o åt pizza.

Kring halv fyra träffades vi några hos Anna, hennes värdfamilj hade fest uppe som vi var bjudna på. Fy fan vilka efterrätter det fanns där. Det var väldigt gott!
Stupade isäng kring halv nio, och sov till nio idag, sen upp o städa, min tur att ha städa lägenheten. Tur att den inte är så stor.
Nu är det gjort :)

Kanske ska berätta lite om fredagen också; Blev ju ingen grillning i parken, alldeles för dåligt väder, så vi samlades hos Viktoria istället, det var kul, mkt folk o så. Sen drog vi ut på byen o fortsatte att ha kul, jag ägde dansgolvet :P

Nu är det snart fredag igen, or not, o då drar jag o Emma till Göteborg! :)
På tal om Göteborg, grattis pappa, för att du klarade springa varvet, trots att du hade ont i vaden, och grattis för att du o Patrik hamnade på Ånäsets hemsida: wwww.anaset.net :D

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där!
Verkar som att jag inte missade särskilt mycket igår..Men jag vill ändå gärna hälsa på senare.
Hoppas det löser sig med pengarna!
/Christoffer

Anonym sa...

Näe du missade inget! :)
Kom o hälsa på till hösten istället, det blir bättre :)