måndag 26 maj 2008

Yeah!

Ledig idag. Skönt!
Speciellt med tanke på att jag är så satans förkyld. Vet inte varför jag blir så sjuk hela tiden. Förut var jag aldrig sjuk, nu har förkylning kommit och gått sen Januari plus magsjuka 2 ggr. Det är nog som min faster säger, jag blir nog inte frisk förrän jag kommer hem till Norrland o får vila upp mig :)

Kom hem sent inatt, jag hatar norge, bussarna går ju inte som man vill. Usch.
Helgen i Göteborg har varit bra, kanske inte riktigt som vi tänkt det, men det var skönt att få komma iväg en stund :) Och shoppat har jag också gjort! Viktigaste av allt var ju Sverige-tröjan! Gud vad jag längtar!

Av mina 3 par skor som jag köpte, får jag ont i fötterna av..alla. Lyckat?
Jag hatar mina fötter.

Min mamma är söt. Hade lämnat ett fotoalbum med bilder av familjen, som jag iofs sagt att hon skulle göra, och "Kan Jang", en kinesisk dryck som är bra vid förkylning, så nu ska jag bli kvitt denna jävla förkylning en gång för alla!

Avslutar med en utmaning, alltid lika roligt :P

Vad blir ditt namn baklänges: Enilorac
Platt eller lockigt hår: Beror på vilket tillfälle, platt till vardags og lockigt till fest, kanske?
Har en dröm gått i uppfyllelse: Nej
Vad har du för startsida på internet: Aftonbladet
Vem ringde du senast: Emma
Tycker du att sengångare är söta: Hur ser dom ut?
Har du haft vattenkoppor: Ja
Har du nån gång testat karate: Nej
Vilken mobilsignal har du: Cat dance
Morötter eller pommes frites: Just nu morötter
Vad längtar du mest till just nu: Fotbolls-EM
Vilken tv-serie är bäst: Den enda serie jag ser just nu är OTH!
Kan du gå ner i spagat: NEJ
Vad är du mest rädd för i hela världen: Massor av saker!
Har du varit kär i en kändis: Ja, inte bara en!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Nej, inte här i Norge iaf.
Vad ska du döpa dina barn till: Vet inte än!
Sol eller snö: Sol
Sexigaste läraren: ?
Ljust eller mörkt när du ska sova: Mörkt som fan.
Godaste drickan till frukost: Brukar inte äta frukost. Men fil om det räknas ;P
Duscha eller bada: Duscha
Kan du ditt mobilnummer utantill: Ja, har äntligen lärt mig mitt norska, det tog tid :P
Sjunger du på toan: Nej
Är du höjdrädd: Ja
Vilket land vill du åka till: Australien
Vad var det senaste som fick dig att skratta: Nått Emma sa på O'learys igår.
Vad tänker du göra nu: Hänga tvätt.
Jag utmanar: Micka o alla som läser min blogg :P

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=P8FbpoSLk2E

Kolla vad hennes namn bli baklänges, nästan :D
Och det är pappa som kom på det, ska inte ta åt mig äran.

fan, nu börjar JAG längta efter EM