onsdag 21 maj 2008

Heej!

Jag bokade resan hem igår, känns gött att ha det gjort! :)

Som vanligt har det varit en jobbig dag på jobbet, och som vanligt är det mkt personal sjuka. Slitsamt. Men jag är ju ledig måndag, tisdag neste uke. :)
Men jag diggar mina blåbär-barn så mkt, blir så varm i hjärtat (Ja vet, låter töntigt!) när man kommer på morgonen o man får massa kos o klem av barnen. Så söta :) Kommer sakna dom till hösten, då jag antagligen kommer få jobba med de allra minsta barnen, dom på 2 år. Men inget är bestämt än så vi får se vart jag hamnar!

Haha, på tal om inget, jag har varit så orolig för att vi inte kommer att kunna se på tv, 20 maj släcktes det analoga nätverket ner, eller vad det nu är. Så jag tyckte det var konstigt att vi kunde se tv, fast vi inte hade nån boxer, men då visade det sig att vi har ju kabel-tv :) Smart-jag. Så sommaren och fotbolls-EM är räddat! Tagga :D

2 dagar kvar sen blir det Sverige och Göteborg, jag hoppas det blir bra väääder! Vill ha sol o värme!! Give me!

För övrigt så är jag så jäkla duktig, ursäkta uttrycket, har väntat o väntat på att nån ska köpa nytt diskmedel, men ingen orkar ju göra det, så nu har jag gjort det igen, fast det var jag som köpte sist. Aldrig mer kollektiv efter det här säger jag bara. Ett år räcker gott o väl. Bläsch.

Näe, nu ska jag tvätta o duscha o sen se OneTreeHill på våran TV som funkar :) Wiee!!

Ha det på badet!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja de brukar funka om man har mer än 3kanaler på tv så behöver mest troligt inte en box ;) kul att du har funnigt dej till rätta med jobbet och att din blogg är glad igen :)