lördag 10 maj 2008

Lättlurad?

Haha, fick ett sms imorse av min mamma om att hon skulle blondera håret och behövde låna 1000 kr av mig till det. Jaha tänkte ja, det ska väl gå bra, så jag skrev att det gick bra o så. Efter att jag skickat det så ringde mamma mig och skrattade och sa att det var min bror som hade skickat det sms:et som ett skämt, men det hade tydligen inte jag fattat? haha, det enda jag tänkte var att det skulle ju vara lättare om hon lånade pengar av pappa eller Chrille o inte jag! Haha.

I helgen händer det nog inte så mkt, är ledig 3 dagar, ska på promenad med Emma sen och sen ikväll är det fest hos Anna, men jag vet inte om jag orkar dit, är fortfarande förkyld och jag vill ju bli frisk innan Göteborg!

Näe om man skulle ta o duscha, eller nått!

Ha det på badet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du svarar aldrig på mina sms.