fredag 27 juni 2008

Dan före dan.

Still in Norway ;)

Måste bara berätta om min dag. Har fått masse gaver. Av en mamma till ett av barnen som är i min grupp, fick vi alla en vinflaska var samt ett kort där det stod hur bra jag var med det små barnen, så fint o omtänksamt gjort, gjorde mig glad. Sen av chefen fick jag en badboll (!) och av min ped.ledare fick jag en ram med bilder av oss vuxna i blåbär när vi hade våran fest. Så koseligt.

Sen idag har vi ätit på Flukt. MMMMMM säger jag bara. Förrätten var inge god, men huvudrätten och desserten var yummie tummie. Sen att en viss person blev för full, eller hög? o skämde ut oss andra gjorde ju det lite mindre trevligt.
Men jag har haft en bra sista dag! :)
Nu ska jag packa, sen sova, men innan dess, kolla vad min underbara syster skrev om min hemkomst:
http://perniilla.blogspot.com/
Snällt va?

Sån, nu vet man aldrig när jag skriver här nästa gång!
Hej då så länge!

Inga kommentarer: