söndag 8 juni 2008

Min helg!

Vilken hektiskt gårdag, fullt upp från morgon till kväll. Tusenfryd var jättebra, vädigt varmt dock, vet inte hur mkt jag drack, men ändå var jag über törstig! Alla vi tjejer skaffade fake-tatuering, jag skaffade det kinesiska tecknet för ängel, ganska fint, funderar på att skaffa en sån på riktigt :) De sa att den skulle hålla en vecka, men min är då redan borta! Haha.
Sen efter Tusenfryd blev det STRESS! Vi var 2 bilar som åkte dit, och Carro hade glömt sin mobil i andra bilen, hon var tvungen att få tag på Martin innan klockan sex, så han kunde köpa alkohol åt mig, som jag glömt :P Men det ordnade sig iaf. Och Carro var snäll o skjutsade mig till Bekkestua, så jag tog bussen därifrån o hit. Sen in i dusch, sminka sig och byta kläder fort som tusan. Iväg med nästa buss in till byn, ta t-bane till Carro o Martin, o börja festa :) Det var riktigt trevligt och mysigt, satt på filtar ute i "deras" trädgård. Klockan tolv drog vi in till byen och Tempest. My god så varmt det var där inne, men kul var det. Carro är min nya Idol, så fint som hon dansade :P
Tog bussen hem halv fyra och stupade isäng halv fem.
Vaknade klockan 10, gick på toa, somnade om och vaknade klockan tre igen.
Har inte gjort så mkt idag, skulle se bägge fotbollsmatcherna, den mellan Österrike och Kroatien såg jag bara första halvlek på innan jag somnade, så matchen mellan Tyskland och Polen kommer jag inte orka se, ska lägga mig efter jag skrivit detta inlägg.

Nu är det mkt svalare ute, ingen sol som värmer på, har varit mulet hela dagen och det blåser. Så skönt :)
Hoppas bara det inte regnar på tisdag när vi ska se fotbollen ute.
Jaja. Det var min helg!

Ha det bra :)

Inga kommentarer: