måndag 2 juni 2008

Varmt!

Ja vet att det är fel att klaga på det vaaarma vädret. Men seriöst, man vill ju kunna jobba utan att dö av värmeslag. Vet inte hur varmt ni har det hemma, men här har det iaf varit så varmt så man kan tro att det är utomlands, typ Spain eller nått. Fy sören. Stackars barn som blir helt slöa av värmen. Värmen ska fortsätta hela veckan också, men jag klagar inte, bättre varmt än kallt. Men jag gillar inte att det är varmt på natten, kunde inte sova inatt pga värmen. Bläää.
Haha, ganska mkt klagning ändå :P

Nu är det juni, en bra månad. Fotbolls-EM börjar på lördag, ni är väl laddade? Det är jag iaf.

Jag fick beröm idag på jobbet, en mamma till ett av barnen som tyckte jag var så bra på att prata norska :) Haha!
Så förvånade ni kommer bli när jag kommer hem, ingen kommer att fatta vad jag pratar om ;D Haha!

Näe dags att göra nån nytta!

Ha det bra!

Carro o Carro :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Värme är faktiskt överskattat, bara varmt och klibbigt och så måste man kisa hela tiden.
När kommer du hem, förresten?