lördag 21 juni 2008

Sjusovare!

Vet ni vad?
Jag kom hem ca 17 igår, gick och la mig, skulle bara vila, så jag ställde klockan på åtta, ville ju se fotboll. Vaknade då klockan åtta, hur trött som helst, men jag höll mig vaken en timme iaf innan jag somnade igen och vaknade klockan 10.30 idag, undra om jag var trött? Mådde inte alls bra igår och hade inte ätit nått sen i torsdags, trodde jag fått magsjuka igen eller nått. Men nu känner jag mig ganska bra, har dock blivit förkyld. Igen. Men utvilad är jag iaf, även om jag lätt skulle kunna lägga mig och sova nu, men då skulle jag väl inte få sova nått ikväll istället.

Idag ska jag storstäda badrummet, våra hyresvärdar är ganska noga med det, har ett helt A4-papper om hur jag ska städa och med vilka rengjöringsmedel jag ska använda. Men det blir nog bra.

Sen ska jag nog börja packa lite smått, är iofs ett bra tag kvar tills jag åker hem, men ändå. Kommer hem på fredag, men det får ni inte säga till mamma o pappa, dom tror jag kommer hem nästa tisdag. Hihi. Surprise! Men eftersom jag inte sagt att jag kommer hem på fredag så har dom såklart gäster hos sig i stugan då, så jag får vänta tills på lördag innan jag kan komma o överraska dom! Om nu inte Perra eller Chp försäger sig, det er ikke lov!

Jag längtar tills på tisdag, då ska vi på tur med våra barn! Ett av barnen har bjudit oss till deras stuga vid vattnet, Snaröya. Så det blir koseligt!
Och på torsdag ska vi i personalen äta på Aker Brygge, denna restaurang: http://spisestedetflukt.no/selskapmeny.htm
Jag ska äta meny 1! Inte för att jag gillar kongekrabbe eller löjrom, men efterrätten verkar ha nått med choklad att göra så det blir nog bra ;)

Avslutar med några bilder härifrån Oslo! :)

















1 kommentar:

Anonym sa...

Du är snygg.