onsdag 25 juni 2008

Snaaart!

Åhh, jag hatar att packa, har som ingen struktur utan bara slänger ner allt i väskorna och det är kaos. Plus att jag har noll koll på vad jag packat, men jag har inte packat alltför mkt, vet hur det är, packar massor av kläder men använder knappt hälften. Så nu har jag försökt ta bort en del. Men som sagt, noll koll. Men nu orkar jag inte mer, är färdig. Förutom datorn som ska få bli med till Norrland ;) Inte för att jag kommer använda den speciellt mkt, men jag har ingen försäkring här och tänk om det börjar brinna eller det blir inbrott. Nothing can happen to my love! ;)

Sista arbetsdagen inför semestern imorrn :) Wihoo! O på kvällen blir det personalmiddag på Aker Brygge. Har just kollat t-banen o den sista går hem 00.22, så det blir en tiiiidig kväll, eller ja, vi får se, finns ju taxi :)
Ska till S efter jobb, vi båda slutar 17 o vi ska träffas 19 på Aker Brygge, men hennes man ska skjutsa oss dit, så jag ska hem till henne o duscha o sminka mig!

Ska upp tidigt på fredag o städa rummet o kolla att jag fått med alla viktiga saker. LEG! Svenska kontantkortet! Internetdosa!

Ihhh, SNART HEMMA! CAN YOU IMAGINE???

Ikväll blir det fotboll, men jag kommer somna, somnar nästan alltid i slutet av varje match så jag missar vad resultatet blev o måste kolla på text-tv direkt på morgonen! Jaja, finns värre saker!

Nästa gång jag skriver är det från NORRLAND :)
Hej då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till Sweden! =)