måndag 9 juni 2008

Hejsan på dejsan.

Ingen sol ute idag :) Skööönt! Eller jo, på eftermiddagen var det sol, men inte lika stark som det har varit!
Håll tummarna för att det inte regnar imorrn!

Jag har nyss övat mig på min engelska, har suttit o snackat en bra stund med den tyska tjejen som är här. Vågade inte prata tyska, hon skulle nog inte fattat vad jag sa då :P
Hon sa att alla som hon kände som varit på besök här, tycker att norrmän och svenskar är så snygga, långa och blonda. Stämmer ganska bra in på mig ;)

Jobbar till klockan sex imorrn, sen direkt in till Oslo och kamp! Undra var vi ska se den, antingen på Saras telt, eller på storbildskärmen ute vid Akers festning! Ihh. Måste komma ihåg att packa sverige-tröjan, hade tänkt ha på mig den på jobb, men då skulle den nog ha blivit alldeles för skitig!

En timme till Top Model, ska se lite fotboll o duscha innan dess!
Ha de på badet!

Från Tjuvlyssnat:
"Ica Maxi, Alingsås

En mamma ~ 30 och hennes dotter ~5 står i kön. Framför dem står två killar som pratar norska.
Dottern: Mamma, varför pratar de där killarna så konstigt?
Mamman: De är norrmän, ifrån Norge.
Dottern: Men sluta mamma. Jag vet att norrmän inte finns på riktigt."

Inga kommentarer: