torsdag 5 juni 2008

Torsdag!

Dagens väderrapport:
32,3 grader i skuggan, lätt vind och klarblå himmel. Känns som att man är utomlands. Eller det är jag ju. Höhö.
Men nästa vecka ska det bli 13 grader och regn, så det är bäst att njuta av det värma vädret :)

Gick promenad med Emma och Anna till Sauerjordet, fåren och kossorna var ute, jag blev faktiskt lite rädd för dom :P

Imorrn blir det blåbär-fest :) Mitt team i bhg:en heter ju Blåbär o vi vuxna har länge pratat om att ha en fest, bara vi, o imorrn blir det av. Grillning hos M i Smestad :) Det är ju bra att vi alla är i samma ålder 85:a, 86:a och 87:a :) Så det ska bli kul!

Sen på lördag blir det Tusenfryd, vilket också ska bli kul. Inte för att jag gillar att åka karuseller speciellt mkt, men kul ska det bli!

Sen är det bara typ 3 veckor kvar innan jag kommer hem, 1 juli närmar sig med stormsteg :)

Nationaldagen imorrn, Heja Sverige, jag hoppas E inte glömmer svenska flaggan som vi ska hänga upp i barnehagen :)

Kommer ihåg vad jag gjorde för ett år sen, 5 juni 2007 var Camilla och Julia hemma hos mig och vi gjorde våra Sverige-leggings :D


6 juni 2007:


Hoppas ni får en bra helg!
Kos dere!

Inga kommentarer: