torsdag 19 juni 2008

Torsdag.

Sverige är ute i EM, som dom spelade igår förtjänar dom inte att gå vidare. Såg matchen inne i Oslo, det var kallt och blött. Men jag köpte en regnponcho för 20 kr :P

Jag är helt slut i kroppen, har varit fullt upp hela veckan:
Personalmöte till åtta i måndags,
Träffa Emma o säga hej då till henne i tisdags :( (Vi ses i Ånäset ;),
Fotboll igår, kom hem kvart i tolv och steg upp halv sex imorse,
Ikväll har vi haft sommerfest i barnehagen från 17-19.
Imorrn är det midsommar, men det firas inte alls på samma sätt i Norge som hemma. Här firar de Sankthans på måndag istället, vem nu det är!?
Skulle egentligen iväg på grillfest me Vickan o några andra imorrn, men jag kommer inte orka det, har inte varit hemma en fredagkväll på hur länge somhelst. Så jag ska nog bara stanna hemma imorrn o se fotboll :)
Sen på lördag har vi storstädning av lägenheten, jag har fått turen att städa badrummet. YES! Gleder meg! Or?

Btw, så kommer min plan att misslyckas, men vi tar plan B då istället, eller hur Perra?
Tihi.

Avslutar med en bild från matchen Sverige-Spanien förra lördagen!


Nu är det Tyskland-Portugal, vettfan vem jag hejar på, bor ju med en tysk så håller väl lite på dom, men Nuno Gomez är het ;)
Kos dere!

Btw, imorrn är det fest för morbror som fyller 50 år, och här sitter jag :( Buhuu!

Inga kommentarer: