söndag 22 juni 2008

Söndag.

Åhh, jag är verkligen så dum ibland.
Mitt bankomatkort har ju inte funkat via internet, att beställa resor o sånt, har ju fått nytt kort o allt för jag trodde det var fel på det gamla. Så idag skulle jag testa överföra pengar till min mobil via internet, och till min förvåning upptäckte jag att jag har annat kontrollnummer än vad jag trodde. Så jag skrev in det och tadaaaa, det funkade :D Haha, så jag har lånat pengar av mamma i onödan. Jaja, det drabbar ingen fattig ;)

Min helg har bestått av: SOVA. Och Vänner-avsnitt på youtube. Så skönt att inte göra nått för en gångs skull. Mamma tyckte jag varit ute och härjat för mkt och vill att jag ska sitta inne o virka istället :P Men man är ju bara ung en gång så man måste ju passa på att ha kul innan det är försent :P Haha. Skoja ba. ;)

Måste städa mitt rum, och tvätta. Men det orkar jag inte, gör det imorrn istället. Slutar klockan tre då :) Men då måste jag upp halv sex istället. Usch.

Längtar till min semester, min första på 22 år, det tycker jag att jag förtjänar. Fick veta att jag kommer få mina feriepengar av Adecco redan i Juli, så det känns skönt. Sista lönen från Adecco blir alltså väldigt bra :)
Sen till hösten blir jag fast ansatt av barnehagen, men kommer inte tjäna mkt mer ändå. Men jag ska löneförhandla, nu har jag ju nästan 7 månaders erfarenhet av barnehagejobb ;). Det lööööser sig.

Sist men inte minst kan jag skryta om att hyresvärden var väldigt nöjd med min städning av badrummet, som tog 2,5 h. Jeg er flink synes hon!

Näe, dags för mera Vänner innan det blir OTH på TV, sen fotboll, sen SOVA igen :)

Herrå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jo det blir bättre med pappa men jag vet inte när han får komma hem än. Till helgen kanske.. Allt bra med dej då?