torsdag 12 juni 2008

Torsdag.

Idag efter jobbet åkte jag in till Sandvika och shoppade, vet inte riktigt vad jag shoppade, lite småtjaffs. Men det var skoj. Roligast var när jag var inne på banken och ville ha hjälp med att överföra pengar till mitt svenska konto. Lättast sa dom, var om jag gjorde det via nätet. Ljög och sa att jag inte hade något internet hemma, för tro mig, jag har prövat göra det här, men fattar inget :P Så jag fick låna en dator av dom o så visade en snäll dam mig hur jag skulle göra, skitsvårt :P Eller så inte..haha, fast mamma hade skickat fel kod så jag fick ringa henne och få den rätta. Så nu har jag överfört lite pengar, förhoppningsvis, skulle inte förvåna mig om jag skrivit fel kod och nån annan får alla mina pengar :P Får väl se om ett par dagar vad som skett.

Idag på jobbet var vi på tur till hästarna, ni förstår inte vilken miljö barnehagen ligger i, in the middle of nowhere, omgiven av fjäll och närhet till natur, supermysigt :)
Plus att kronprinssesan och hennes familj bor i närheten, status :D

Mitt busskort går ut imorrn, så jag har ett problem, känns onödigt att köpa ett nytt månadskort, tror det finns veckokort att köpa, så näe jag har kanske inte så mkt till problem, finns dom som har det värre ;)

Slutar klockan tre imorrn, älskar T-vakter på fredagar :) Men så börjar jag nästa vecka med två S-vakter, dvs till klockan fem. Usch.
Ska som sagt till Anna imorrn på middag, blir som en liten avslutningsmiddag för gänget här. De flesta reser ju hem igen. Usch, blir samma sak som förra året, alla lämnar mig. Men jag har ju C2 och Viktoria kvar iaf ;) Och förhoppningsvis några fler :)

Näe, dags för en dusch, och sen ska jag nog se lite fotboll!!

Kos dere!

Inga kommentarer: