onsdag 1 april 2009

Lättlurad.

Idag är det första april och jag har både blivit lurad och lurat andra. Det bästa var ju när jag lurade Rammi att jag var hemma i Umeå o ville träffas. Stackarn gick på det :P Men när jag sa att jag var i Oslo blev hon inte så glad! Haha.
Jag är bäst.

Har även shoppat 2 klänningar idag och en London-guide. Så nu ska jag lära mig deras t-bane system. Antar att det är en aning krångligare än här i Oslo ;)

Idag är det vår i luften, klockan är nu 18.48 och termometern visar 10,2 i solen. Lovely :)
Jag o Frida ska snart ut på en promenad i det fina vädret :)

Imorrn är det torsdag, fika hos Anna, sen fredag, fest hos Öivind, sen lördag, IKEA!!!, sen söndag..ja va som sker på söndag vet jag inte..men jag gissar på en soft dag! :)

Sen jobbar jag måndag o tisdag. Dagiset är stängt ons o på torsdag drar vi till London baby!! Sen kommer vi hem tidigt på måndagen, men även då är vi lediga. På tisdagen är det planleggingsdag, sen på torsdagen kommer Perra. Gleder meg skikkelig. Ta med några svenska tidningar är du snäll kära syster :)
OCH MARABOU MJÖLKCHOKLAD!! CAPISH???

Det var allt för mig. Tack o hej!

3 kommentarer:

c2 sa...

jo på söndag tänkte jag komma och hälsa på... så då är den dagen räddad. skönt va? haha

Åer sa...

Capish, Kalle Anka och Bamse ska du få. Och Marabou.
Bara 14 dagar kvar nu!

Bea sa...

Du är utmanad :P