lördag 4 april 2009

Lördag.

Jag sitter och lyssnar på Håkan Hellström. Han är för jävla bra om ni missat det.

Igår var det fest hos Öivind, det var skoj. Vi drog på Fridays. Det var skoj, de spelar svenska låtar. Me like.

Idag har jag och Frida varit på Ikea, det var också skoj. Men inte om man är trött och lite bakfull. Som vi var. Men jag kom hem 500 kr fattigare iaf. Alltid nått. Mitt bästa köp var en burk hjortronsylt. Mums.

Snart är det Robinson, det ska jag titta på hade jag tänkt. Få se om det är lika bra som tidigare år.

Jag har läst massa bloggar, och detta läste jag på Alex Schulmans blogg. (Orka läsa hans blogg?):
"Jag chattar med inavlade människor
fre, 03 apr 2009 16:42
Vi lovade att chatta med en norrländsk sajt som heter Apberget. Har aldrig hört talas om den förut, tydligen är den populär där uppe. Har just avslutat chatten och efter 200 frågor av typen "E DU KÅÅÅT???" så känner jag mig alldeles tom i hjärnan. Alldeles nedstämd. Uppgiven. Jag svarade på fråga efter fråga, den ena dummare än den andra, men till slut fick jag nog. Jag avslutade alltsammans.

Och nu undrar jag: Är alla ungdomar så här spåniga eller är det bara norrlandsmänniskornas inavelsproblematik som ställer till det för dem där uppe?"


Jävlas inte med norrlänningar säger jag bara!!

Näe dags för Robinson och cashewnötter!




Håkan Hellström i Oslo förra året:

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Hahah, jag läste intervjuen. Den var rolig. Det är roligt att de säger att de driver Sveriges största humorsajt men fattar inte humor. Jag tyckte iaf att den var askalas.

Din mammas dotter sa...

Mamma hälsar att hon tycker att du borde svara på hennes mejl! Asap!

Allinreeee sa...

Lätt att jag ska till ditt jobb!

Elina sa...

Jo jag får nog ta det lite "take it easy" framöver :) Å komma ihåg att äta och dricka innan jag ilar iväg nånstans. Man blir ju nästan lite rädd, rätt som det är kunde man ju ha gjort illa sig också. Ramlade ju ändå ihop mitt på perrongen, så de va ju tur att det gick så bra :) Allt bra med dig? Kram

Sändy sa...

HAHA jag läste hans blogg nu. Jag är seg! Jag höll med till punkt och pricka. Men då ska du vara glad att du bor i Oslo nu. Då blev du ett mongo istället. :) Saknar dig mongoCarrow.