onsdag 22 april 2009

Vad har hänt??

Ja, igår så var jag ute o sprang efter att jag kom hem från jobb. Jag hade sen-vakt, var trött o sliten o hungrig. Men jag kände att näe, vafan ut o rör på fläsket. Så det gjorde jag. Vet inte hur länge jag sprang, för jag tog ingen klocka med mig, kändes som en timme, men det var väl typ ca 15-20 min. Och det bästa av allt; Jag gick bara en gång och klarade den jobbiga sista backen! Wohooo, det är bra för att vara mig. Jag som inte varit ute o sprungit sen jag slutade spelade fotboll typ, vilket var ett bra tag sen. Saknar faktiskt fotbollen, det var jättekul nu när jag tänker efter ;)
Och jag saknar att springa vårruset med mamma. Vi brukade alltid tävla, och jag vann alltid ;P (eller hur det nu var...) Men sen jag flyttade hit så har jag inte sprungit något vårrus. :( Nästa år kanske??

Näe, vet ni vad jag ska göra nu? Ut o springa igen, måste passa på när jag är motiverad, för rätt som det är kommer jag inte orka mig ut igen.

Underbart väder är det här, vilket väder har ni???

3 kommentarer:

c2 sa...

Bra Carrosen, det är våren som är här. Den ger oss så mycket energi. Jag e fortforande förkyld så har inte sprungit nåt än. Bra gått, gått å gått å gått. Härligt. Nu köööör vi!! Inför bikinisäsongen=)
Jaa brukade också springa vårruset... kanske får införa det i Oslo?? =)

Pernilla sa...

Visst är det skönt efter man har sprungit och tänker typ FYfan vad jag är bra som klarar av att springa så?

Jag och mamma ska springa vårruset och i år ska jag fan vinna. Hon har alltid vunnit förut (kanske har nått att göra med att hon brukar springa och jag brukar gå men nu ska jag springa hela!) Visst hejar du på mig? ;)

Sofia sa...

vad duktig du är som är ute och springer. Skulle nog också behöva det för att bli av med de sista grav kilona, men jag nöjer mig med prommisar och hoppas på det bästa :-)