måndag 27 april 2009

Måndag!

Ny vecka igen, men jobbar bara 4 dagar! Är ledig på fredag, torsdagnatt åker jag till Lund! Det blir skoj, har aldrig varit så lång söderut förut. Roligast blir det att träffa Emma såklart ;) Det var längesen sist! Hoppas det är fint väder så vi kan vara ute mkt!

Vi hade grillfest här i lördags. Det var skojsilojsigt. Vissa (inte jag denna gång) blev fullare än andra. Jag fick en smäll på käften av en viss person som börjar på F. Men det är okej, jag sa ju faktiskt att hon såg full ut :P
Men sen på kvällen blev hon konstig o vi hade vårat allra första bråk. Haha, låter som att vi är ett par!! Inte bra att bråka i fyllan :P Jag skrek på henne och hon skrattade, så det slutade med att jag o Julia tog buss hem o Frida taxi o vi pratade inte med varann på hela gårdagen. Sen skrev jag vad jag tyckte på msn o vi blev vänner igen :) Pju! Nu kan inget skilja oss åt :D

GREEN DAY kommer hit i oktober. Vem ska dit? Jo jag.
Men måste få tag på biljetter först. De släpps på måndag klockan nio. Så alla som är snälla kan ju gå in på http://www.billettservice.no/html/evinfo.htmI?CNTX=9049982&l=NO&C= o boka åt mig. Tack :P

3 kommentarer:

c2 sa...

vadå smällde hon till dej på riktigt?? haha...de där frida, hälsa henne att hn får sitta i bagaget när vi åker till Ulla. hahan
Har ern söta hyresvärdar sagt nåt?

Anonym sa...

Hahaha! Va fan sker i Oslo? Måste jag komma tillbaka och återupprätta ordningen eller? :P Cheers from London!

Pernilla sa...

Coolt att sommaren är där. Inte här..

Det är jag och MajaBaja.

NORRMEJERIET FOR LIFEEE!!!