onsdag 15 april 2009

Onsdag!

Hallåååå, varför är ni så dåliga på att kommentera för?? Det är ju det som är hela grejen med att blogga! Typ :P

Back to work idag. Hela barngruppen var där, med mer engergi än nånsin. Har dom bara varit inne o sett barntv hela lovet undrar jag??

Frida är duktig som ordnar i köket på jobbet nu när bästa S är på semester! :) O att man vaknar 8.35 när bussen går 8.44 och man hinner, det är bra gjort! :D

Solen vill komma fram, men det är dumma moln bakom, varmt är det iaf. Men inte på morgonen, så man tar på sig för mkt kläder o svettas när man åker hem. Jaja, finns ju värre saker.

Perra, nu har jag dammsugit mitt rum till din ära.

Nu ska jag laga mat! Lax, potatis o kokta grönsaker. Gott värre :)

4 kommentarer:

Perrabeerrra sa...

amagad, amagad, resfeber! Längtar, längtar!

Pärrr sa...

Dude, jag har köpt vanliga batterier!

C2 sa...

för de e så jobbigt att alltid behöva trixa för att få fram de mystiska bokstäverna!
Ja är sjuk =(

Sofia sa...

jeg veet, ska bli bättre på kommentera! Läser ju iaf varje dag :-) Ja han är en riktig glädjespridare, min lilla (stora!)solstråle! Ser ut som ni haft det hur bra som helst i London? Kram