söndag 5 april 2009

Mätt!

Idag har C2 varit här på besök. Alltid lika trevligt!
Planen för dagen var att vi skulle ut å gå läääänge, sen käka tacos. Det blev en kort promenad på 30 min, vi käkade tacos. Men även; Fruktsallad i ugn, dränkt i choklad. Sen kom vi på den briljanta idén att laga chokladbollar. Det var gott, men nu tror jag att min mage sprängs snart. Har ätit konstant sen klockan tre typ. Haha. Men jag skyller på att det är påsk?

En resa till Ullared har vi även planerat in. I maj bär det av, en hel helg ska spenderas där :)

Näe, nya tag imorrn, jag o Frida ska ut o springa efter jobb har vi bestämt!! Så det så!

Paltkoma is the shit!!


3 kommentarer:

c2 sa...

ja mår illa!!! vickan va sugen på Ulla!! =)

Pernilla sa...

Joo, paltkoma det är goa grejer det.

hoh sa...

http://www.tjuvlyssnat.se/sodra-sverige/de-var-uppdelade-i-tva-lager#comments