torsdag 16 april 2009

Torsdag!

Nu snart kommer Perra. Om ca 2 timmar närmare bestämt :)

Har pratat med Emma ikväll, återupplevt gamla minnen från Göteborg ;) Haha.
Blir nog en sväng till Lund om 2 veckor! :) Utgång i Malmö eller Köpenhamn! Det blir skoj. Måste bara kolla med jobbet om vi är lediga på fredagen eller inte. Dumt att det tar 8 timmar att åka dit. Kommer vara rejält sliten på söndagen alltså. Bakfull i en buss i 8 timmar. Låter som en dröm eller hur? ;)

Mkt som händer nu framöver. Perris i helgen, fest nästa helg, Lund om 2 helger?, Ullared helgen efter det, nationaldagshelg efter det. Och sen är sommaren här! Va sker med att tiden går så fort? Ja vet, härmade dig C2, men jag får så mkt inspiration från din blogg ;)

Jag blir så glad av mina barn på dagiset. Imorse när ett barn kom till dagiset, såg hon mig, skrek: Caaaaline o sprang mot mig! O så glad jag blev!
Sånna små saker blir man glad av!


Näe, dags att göra ngn nytta!

Ha de på badet, din gamle sjokolade!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! =) jag halkade förra året på en trapp när ja kom å sprang, och spann i benet, sen fick ja stafflococcer i det lilla såret. :S :P Tack för gratulationen! =) Hur blir de me värmlandsbesöket tror du? Kramar Camilla!

carro sa...

Det var roligt att höra att jag ger lite inspration till någon, vet inte vad jag får allt ifrån. det är nåt med min fyndighet, mina skämt och min otroliga humor helt enkelt.

din blogg är min blogg, min blogg är din.

crro, som carro, fast kortare.

trögg=ja

God natt kära c1

Nu är det färdigflummat för kvällen, blir helt knäpp av att vara sjuk.

Kleeem

c2 sa...

haha de skulle inte stå trögg, utan TRÖTT.... jag är inte trögg och inte heller trög!!

carro sa...

madde hänger med till Ulla, bilen är här med full!! och husvagnen överfull!!