måndag 20 april 2009

Måndag.

Idag säger vi grattis till Kristine på jobbet som fyller 20 år :)
Frida bjöd med henne på lördag, smart, med tanke på att vi inte har nånstans att festa ;) Men det löser sig alltid!

Idag gjorde jag ngt som nog ingen trodde jag skulle göra inom den närmsta framtiden. Jag köpte mig en KAMERA!! Inte en engångskamera, utan hör o häpna, en digitalkamera. Wohooo! Tog tid att bestämma vilken sort. Men det var en bra säljare som gjorde att jag köpte den dyraste. Haha. Den är blå och ganska stor. Inte en sån liten tunn kamera. Men hon sa att det var för att den hade så många finesser! Haha, ofta?
9 eller 10 megapixlar har den, säger mig inget, men hon sa att har den kring 7-8 så är den bra och denna är väl mer än bra då? Jaja, nu kommer jag aldrig mer att tjata om att folk ska ta bilder på festerna, nu kan jag göra det själv!!

Resan till Lund är också bokad, wihoo! Ska bli skoj å träffa Emma igen, var ett tag sen nu!!

Näe, en dusch sen Gossip Girl med Frida!!

Ha de!


Min nya älskling :)

3 kommentarer:

carro sa...

ojojoj...grattis till nya köpet!!
Hmm ja du, vi kan ju va här me... men då e de inte många som får komma för vågar inte ha fest än som sagt... utan få i såfall bli en städad tillställning...
Läs detta:

Den 25e April har Bacardi Release Party för deras nylanserade Rosa Bubbel på Yatzi!

Lokalen blir dekorerad till högsta partykvalité tillsammans med några lättklädda hunkar nere i vår lounge blir ni bortskämda i ren fancy-pansy manér!

Plus! En hel del gotteri och give-aways till dom första gästerna som anländer till dörren och litervis av gratis bubbel till alla härliga damer!

Alla tjejer bokar bord gratis och har fri cava samt entré före kl 24.00

Och som bonus denna kväll kommer vi att sitta från Yatzi och ta emot medlemssökande och dela ut medlemskort på Yatzi som ger massa förmåner (Allt står i kontraktet ni får läsa på Yatzi)

Tillsammans med ett helt galet och sexy Release Party kommer vi att äntligen få sparka igång sommaren på riktigt denna kväll! Sitt inte hemma och sura! Putsa skorna, kamma håret, vässa benen och festa på Oslos Bästa Oas!

Nedre Slotts gt 2
tel: 22 42 99 50
Bokning; fest@yatzi.no

Yatzi är ditt hjärta, Yatzi är inne. Yatzi i ditt minne, Yatzi i ditt sinne!

presenteras i sammarbete med kärlek och sponsras av: Enigma Entourage, En trappa ner, Bacardi, Hummel, Yatzi,JL tidemans tobak.

Vi borde höras under morgondagen och diskuterar saken!!

Pernilla sa...

Najsnajs, vilken fin kamera! Du kommer få ta en massa bilder i sommar! Din kamera är ju lätt bättre än min. Väldigt fin ;P

Sofia sa...

Vilken snygging ;-)