söndag 19 april 2009

Söndag.

Ja, så var även denna helg över.
Har haft en mysig helg, besök av systeryster :)
Gårdagen spenderades i Oslo med en del shopping och biobesök på kvällen.
Idag tog vi en fika på Aker Brygge och njöt av solen!!
Bussen var över 45 min sen, som Perra skulle ta hem. Men jag hoppas du hann med flyget hem till Umeå sen?? :)

Sen när jag sagt hejdå till Perra så drog jag och Frida till Huk, där årets första grillning var :) Det var ganska kallt, men ändå trevligt. Fast jag liker ikke pölse! Inte den tjocka iaf! Men vi hann sno ihop en sallad som jag mumsade på!

Ny vecka imorrn, på fredag kommer Julia, på lördag blir det fest, nånstans! ;)

Sen så ska jag boka biljett till Lund imorrn, here I come!
Ölspel!! :D

Ha det bra!
Kram

2 kommentarer:

c2 sa...

grilnning på Huk!?!? å ja fick inte va me. typiskt =(
Hur gör vi på lördag??

PärB sa...

Jo, jag hann! Jag sprang och jag sprang så att jag knuffade ner en gammal tant och några småbarn. Råkade också slå ett par fjortisar med min ryggsäck.

Näee, jag bara skämtar. Hehe. Det var lungt, fick vänta typ 10 min.