tisdag 7 april 2009

Påsklov!

Det jag gillar mest med dagis är att man har en del lediga dagar ibland. Som nu, är ledig fram till nästa tisdag, då vi har planleggingsdag! Skönt. Idag var jag sen-vakt, vilket betyder att jag jobbar till fem. Men halv fem var det inga barn kvar så då slutade vi. Gött. Har varit en slapp vecka, idag såg vi på film. Och i vanliga fall är det typ 85 barn på dagiset, men i veckan har det bara varit ca 25 st. :)

Nu är London nära. Men det känns så långt bort. Tror inte på att jag ska dit förrän vi är där. Haha, ganska komiskt, men det är ju en tidsskillnad på -1h till London, så när vi flyger dit tar det en timme o när vi flyger hem tar det tre timmar. Haha. Tar alltså två timmar själva flygtiden!

Min syster kommer snart också. Nästa torsdag, det blir skoj!

Men först är det London som gäller.
Om jag inte bloggar nått mer innan avresa så får ni alla ha en Glad Påsk!
Det ska jag ha!!


Good bye!


2 kommentarer:

Sofia sa...

Skönt med lov! Hoppas ni får det härligt i London, sightseea lite åt mig också! ;-) Kramar

Sofia sa...

Haha ja det skulle ju inte va dumt, jag håller tummarna! ;-)